dilluns, 19 de juny del 2017

REUNIÓ D'ANIMALS






Els animals de la selva es reuneixen per discutir alguns problemes de la comunitat de veïns.

El primer en queixar-se  és conill:

—N’estic ben fart de l’elefant, cada cop que passa corrents per sobre el meu cau me’l deixa fet un nyap!
L’elefant replica:

—La culpa és del lleó, que cada vegada que apareix, tothom es torna boig!

El lleó protesta:

—Jo no tinc la culpa que  sigueu tots uns gallines!

La conversa es va escalfant. I tota la estona se sent un soroll de fons intermitent :

—Sssssssssh!  Sssssssssssh!  i cada vegada els animals més alterats.

—Ssssssssh!    Ssssssssssh!  i de cop se sent:


—Ssssssssh! Oh! Eh!

I veuen al fons la serp amb la cara ben vermella.

—Què  t’ha passat? —li pregunten tots.

—No res... el goril·la que m’ha agafat pel coll, i m’ha dit:

—O calles!, o et converteixo en una sssssssalsitxa !   


(Acudits registrats en el registre de la propietat Intel.lectual)
Autora: Marta Vilà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada